søndag 24. juli 2016

What a day!

Ja, jeg vet jeg har brukt denne overskriften tidligere, men da gjaldt den gutta. Nå gjelder den meg. Jeg har ikke akkurat drømt om å møte Casey Neistat, men jeg har drømt om å møte delfiner. Og i går gjorde jeg det. Jeg ble så perpleks for de var så nærme meg, at jeg måtte bestemme meg for om jeg ville nyte opplevelsen, eller rote med kameraet. Valgte det første, derfor ingen bilder.

Vi var ute med båten til Astrid og Scott og dro rett ut i sjøen, eller hva jeg ska kalle det. Kun 3-4 minutter med båt. Så lå vi der og vaket med alle lekene våre. Det vil si 2 kajakker og 1 Jetski. Scott måtte bytte batteri på Jetskien så dette var faktisk den første gangen den ble tatt i bruk under oppholdet vårt. Skal si det var stor stas. Både Fredrik, Haakon og Ole var jo helt i hundre og jeg vil tro dette står igjen som en topp 3 opplevelse for dem. Etter Casey Neistat selvfølgelig.

Jeg tok en tur med kajakken og padlet i et aldeles nydelig område. Sjekk bare her:



Vi så en rosa, nydelig fugl og det var helt magisk .

Litt senere satt jeg i kajakken og surra litt. Ikke langt fra campen, det vil båten, kanskje 50 meter. Plutselig begynte det å hoppe. Skjønte ikke med en gang hva det var, men en delfinrygg er ikke spesielt vanskelig å kjenner igjen for å si det sånn. Jeg var helt målløs for de var så nærme meg. Selv var jeg jo også veldig nære vannet, i og med at jeg satt i kajakken så et lite øyeblikk følte jeg med "dancing with the stars." Helt amazing! De kommer jo gjerne i flokk, og det var de her også. 5-6 stykker kanskje. Måtte nesten holde pusten jeg assa.

En opplevelse for livet!

Her er noen andre bilder fra "campen:"







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar