fredag 22. juli 2016

Boats, boats and boats

Mener å huske at jeg i mitt forrige innlegg, skrev at Astrid og Scott har ananas, lime og sitron i Hagen. Det jeg glemte i farta, er at de også her seilbåt, motorbåt, 3 kajakker og en jetski! De er riktignok ikke i hagen, men ligger pent foran føttene mine "as we speak." Bare se her:



Her er et litt bedre bilde kanskje:


Astrid og Scott har egen dock for seilbåten og motorbåten

Allerede på søndag var vi ute en tur med motorbåten. Da kjørte vi ut til "øya" hvor alle kommer sjøveien og man henger rundt og skravler og drikker et eller annet, og det hele foregår som ofest i vannet. Der er det så varmt at man bare kan henge rundt, på land blir det fort for varmt. For noen hvite kropper fra Norge, ble det en rød og varm dag i solen. Jeg synes det er en opplevelse å få lov til å være med på slike ting som å dra til denne øya. Her er det ikke mange turister for å si det sånn. Kjempeartig, koste meg hele dagen selv om sola tar litt på (les: ble ei lita powernap på go`jenta da vi kom hjem)

Her er vi forresten på vei hjem:



Kan vel ikke bli stort bedre enn dette?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar