søndag 5. januar 2014

Nyttårsforsett?

Hei på dere og godt nyttår!

Jeg har det ikke med å inngå nyttårsforsett, men nå har jeg plutselig bestemt meg for at jeg i 2014 skal bli flinkere til å blogge.

Grunnen til dette er at jeg den siste tiden har kikket litt på andre blogger og fått inspirasjon. Inspirasjon i den forstand at så mange blogginlegg handler om alt og ingenting og det skal jeg få til også! Jeg har tidligere vært ganske kritisk til hva jeg legger ut, men ved å se på andres innlegg, skjønner jeg at det ikke er nødvendig å være å kritisk til innlegg. Så dere her herved advart, det komme oftere innlegg fra meg - av høyst varierende kvalitet. Akkurat som andre bloggere.

For å være helt ærlig har jeg rett og slett blitt ganske sjokkert over hvor lite enkelte bloggere har å fare med, men har sykt mange følgere. I don`t get it.

I dag er det søndag og nok en dag med passe bra/dårlig vær. Jeg hadde vel en halveis plan om å trene eller gå en tur, men bestemte meg ganske snart for å bare kule`n. Jeg trente i går og skal trene i morgen (riktignok ballett i morgen) så det får holde. Er tre uker siden jeg ble operert og føler meg ikke helt back in shape.

Ha en riktig fin søndag dere. Legger ved en bilde av en Amaryllis fra jula. Den fikk en dårlig start ved å brekke stilken nesten med en gang. Jeg kappet den derfor av og satte den sammen noen noen andre avskårne Amaryllis. Da den heller ikke trivdes der så veldig godt, kuttet jeg stilken enda mer og satt den i denne lille vasen. Her stortrives den! Lillesøsteren står fremdeles i potten og har ennå  ikke sprunget ut. Mulig den også ender opp her etterhvert :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar