onsdag 8. januar 2014

Jadaneidaså

Hei,

Jeg har jo skrevet flere innlegg om kundeservice så det er tydelig at dette engasjerer meg litt. Både positivt og negativt. Denne gangen skal det også handle om det og denne gangen ble jeg ikke irritert eller noe, bare litt undrende (og kanskje en smule oppgitt). De gjorde forsåvidt ingen feil heller, du får lese og bedømme selv.

Igjen handler det om ballett. Jeg hadde vært på Elixia Lambertseter Senter og trent og oppdaget da at ballett-timen var flyttet til det andre Elixia senteret på Lambertseter (700m nede i gata). I og for seg et privilegium å ha to sentre så nære, for meg er det akkurat like langt til begge to så jeg kan i grunn velge og vrake. Lambertseter Senter har dog langt færre gruppetimer og det er stort sett det jeg går på. Men nok om det.

Da jeg er ferdig med treningen og skal til å gå, foregår følgende samtale:

Jeg: "hei, vet du hvorfor ballett-timen er flyttet til det andre senteret?"
Damen (eller jenta er kanskje riktigere å si): "Nei, du det aner jeg ikke. Jeg visste ikke at den var flyttet engang."
Jeg: "synes det var fint å ha det her jeg da"
Damen: "Du kan spørre instruktøren neste gang hvorfor den er flyttet"
Jeg: "Instruktøren?, han har vel ikke noe med det å gjøre?"
Damen: "Det kan godt være det, det kan være mange grunner til at man gjør slike endringer og det kan godt være at instruktøren har bedt om det - i forhold til andre timer og sånn"
Jeg: "Det synes jeg høres veldig rart ut for han har ingen andre timer, hverken her eller der borte. Dessuten sa han ingenting om det forrige mandag og han burde jo ha sagt noe om det da"
Damen: "Men spør han du"
Jeg: "ja, ja, men da må dere jo flytte barrer bort dit da?"
Damen: "det har jeg ikke tenkt på, veldig godt spørsmål. Det vet jeg ikke noe om"

"Yeah right" tenkte jeg. At Edvin (instruktøren) skulle ha noe med dette å gjøre fremsto som utenkelig for meg. Men samma det, nå var det timen en gang flyttet og dama på Elixia bør faktisk vite dette bedre enn meg.

På neste ballett-time (som da altså var på det andre senteret), sto vi og ventet på Edvin. Han kommer heseblesende inn noen minutter over timens start. Han hadde da løpt fra Lambertseter Senter og bort til Lambertseter for ingen hadde fortalt ham at timen var blitt flyttet til de andre senteret.

Jadaneidaså.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar