tirsdag 16. august 2011

Ryddetid

Hei igjen

I kveld har jeg all verdens tid til å rydde. Barna er ikke hjemme og det er heller ikke mannen. I stedet sitter jeg her og blogger. Etter mitt aller første innlegg for hele 5 minutter siden, går jeg nå løs på innlegg 2. Nemlig det med ryddingen.

Det har seg slik at jeg mistet broren min nå i våres. Han ble bare 53 år  (døde av kreft) så det var ikke noe stas. Vi holder nå på å rydde ut av huset hans og i den forbindelse har jeg en del ting og tang stående som jeg har tatt med fra huset hans. Har blant annet tatt med meg et kjempefint servise, her representert ved tekanne og sausenebb.
Har alltid vært veldig glad i dette servise så det er hyggelig for meg å ha.

Tok også med meg to nydelige skåler, her er den ene:

Den er da nydelig? Jeg er ikke noe sånn "å, bare et kupp jeg gjorde på loppis," men denne er jeg sikker på hadde vært et kupp.


1 kommentar:

  1. Grattis med blogg, Kari! Så gøy:-)
    Men trist å lese at du har mistet broren din. Da betyr nok serviset og skålen noe ekstra, utover det å bare være fint, mener jeg:-)

    SvarSlett