mandag 6. februar 2012

Dagens veske

Det er vel en kjennsgjerning at vi damer har en haug med vesker. Intet unntak for undertegnede, men jeg vil påstå at jeg kun har en minimumsbeholdning av en anstendig veskegarderobe.

Problemet med veskene er at de ligger rundt og flyter overalt. Jeg har lenge tenkt at jeg måtte prøve å finne noe fornuftig å henge dem på, men har ikke funnet noe - ikke før nå. Det var da jeg begynte å tenke på garasje (hvorfor i alle gode dager begynte jeg å tenke på garasje?), at en idé begynte å ta form.

Tok meg en tur på Clas Ohlsson. Clas Ohlsson og jeg er egentlig ikke "perfect match," men vi begynner å forstå hverandre for å si det sånn. Og der fant jeg akkurat det jeg lette etter! En lang sak til å skru fast i veggen. Akkurat den oppgaven overlot jeg til Ole.

Se så utrolig smart:



Som dere ser, er jo dette kun noen få vesker. I samme slengen tok jeg noen beinharde, tøffe valg og kastet noen vesker. Da var det jo ekstra kjærkomment at jeg fikk en ny, flott veske til bursdagen min! Så da er vi vel oppe i 15 vesker. Som sagt - en minimumsbeholdning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar