søndag 30. oktober 2011

Like før det braker løs

Nå har det vært stille fra meg en stund, men etter det innlegget om løping, ble det rett og slet litt vakum. Hva kan toppe det liksom? Eller bunne om du vil.
Så, nå er vil tilbake til de "små gleder." Kl 13 i dag har jeg invitert min skjønne familie til dugnad. Har laget en fin invitasjon og alle tre har takket ja. Idéen fikk jeg da vi brukte såpass mye tid på å tømme huset til broren min i Horten. Vi satte av flere helger til dette. Da tenkte jeg:"dette gjør vi da aldri hjemme" - det må vi få gjort noe med. Videre er det noen bilder jeg gjerne skulle ha funnet (til denne bloggen) og håper de er på loftet. Fredrik har tyvstartet og går nå rundt på slalomstøvler på bena da dette ble anbefalt fra butikken. (støvlene former seg etter foten). Kanskje litt på siden av dugnadskonseptet, men pytt pytt. Ole er allerede i gang på loftet. Jeg (dvs i dette tilfelle "arrangementskomiteen") har fristet med boller og saft, så nå må jeg svinge meg også!

Her ser dere min fjonge invitasjon:

1 kommentar:

  1. Du og du, dette var eksempel til etterfølgelse! Så flinke dere er:-)

    SvarSlett