fredag 25. september 2015

Ny jobb!



Fikk det for meg at jeg skulle bruke bloggen til å fortelle om min nye jobb. Skjønner at det er sånn passe teit, men jeg fikk det altså for meg. Husker nemlig at John Arne Riise bestemte seg for å annonsere sin nye, indiske fotballklubb på konas blogg. Synes jo det var rimelig spesielt, men han ville vel sikre konas besøksstatistikk. Så da tenkte jeg: "kan han, kan jeg." Eller det vil si, jeg tenkte at "det kan jeg da søren meg gjøre på min egen blogg" Som sagt så gjort.

Det hele startet med at jeg fikk en telefon. Han trengte ikke si spesielt mye før jeg skjønte at dette var en spennende stilling. Jeg har trivdes veldig godt med å jobbe med dagligvare, men har likevel savnet storhusholdningsmarkedet nå og da. Etter noen intervjurunder, ble jeg altså den heldig utvalgte, og jeg gleder meg veldig. Når jeg først skal tilbake til storhusholdningsmarkedet, skal jeg til den beste. 1. oktober er jeg på plass som senior kjedesjef i Nortura Proff.

Har allerede hatt glede av å treffe mine nye kollegaer et par ganger og jeg er sikker på at jeg kommer til å trives, for dette virker som et bra team! Dessuten får jeg jobbe med mat og har en drøss med kokker i temaet. Noe så stas.

Nortura Proff gjør også mye bra på sosiale medier, og kan følges på Facebook, Instagram og Twitter. Sjekk gjerne norturaproff.no



Må også slå et slag for deres nye konsept, "stykkevis og delt" som handler om å utnytte ressursene fullt og helt. Ressursene i denne sammenheng er oksen, svinet, lammet osv. For å sitere nettsiden til Nortura Proff: "Bevisstheten rundt det å utnytte dyret har rett og slett blir trendy." Sjekk gjerne stykkevisogdelt.no



Nå skal jeg først ha noen få dager fri - da skal jeg kose meg maks!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar