fredag 20. januar 2012

Eric

Bloggen min har ligget brakk kjempelenge og det er bare å beklage. Jeg må takke Thomas Riis som ga meg denne gaven det var å få beskjed om at El Trego var mitt nye kallenavn.

Nå skal jeg fortelle om Eric. Broren min Ole, har solgt huset sitt. Dette fordi han samboer, Sarah, flytter tilbake til England sammen med deres felles barn Freya. Sarah ville at Freya skulle gå på engelsk skole så da ble det slik. Da huset ble solgt, måtte Ole flytte mange ting veldig fort. I og med at han ikke har kjøpt seg noe nytt, har han et lagringsbehov for å si det sånn. Derfor ringte Ole til meg og spurte om vi kunne passe på noen planter for han. Selvfølgelig sa jeg ja til det. Men det var før jeg hadde sett dem. Det ringte på døra og der sto det svære "berget" av en plante, klarte ikke å bære den inn en gang. Og ikke nok med det. Det er jo kjempestygt. Her er det:

Det er 2 planter, det forreste er greit nok, men det bakerste er en merkelig forvokst et-eller-annet.

Jeg "klagde min nød" og la ut dette bildet på Facebook. Det så Sarah (som nå hadde flyttet til England). Hun visste kanskje ikke at vi skulle passe på disse plantene og jeg visste ikke at denne planten var hennes. Hun skriver på Facebook: "Please look after Eric well, he´s been with me since he was only 20cm tall"

Så ikke nok med det, denne ugly bugly planten har altså et navn - Eric! Men unnskyld meg Sarah, hvis du er så glad i Eric kunne du vel tatt med ham hjem til England?

Nå har jeg fått stuet han (Eric altså) inn i hjørnet på kontoret så nå gjør den veldig lite ute av seg. Hvis jeg i tillegg glemmer å vanne ham, kan jo dette gå riktig så greit?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar