torsdag 6. februar 2014

Ukens oppskrift

Enhver blogger med respekt for seg selv må jo legge ut en oppskrift i ny og ne. Jeg er intet unntak. Kan på ingen måte garantere at dette er noe jeg kommer til å gjøre hver uke og jeg er temmelig sikker på at de oppskriftene jeg legger ut er knabbet fra et eller annet sted.

Denne første oppskriften har jeg hentet fra kokeboken "8 potte - mat fra venner til venner." Jeg vil vel kalle denne kokeboka relativt uhøytidelig noe denne oppskriften er et tydelig eksempel på. Den er vel mest med på spøk, og den er så godt kamuflert at jeg måtte lete gjennom boka flere ganger før jeg fant den.

Enhver idiot kan klare denne, det er jeg sikker på. Hva den mannen gjør der, er jeg ikke fullt så sikker på.

 
Ha en riktig god helg!
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar